وفادار سازی مشتریان

پیشرفته ترین و موفق ترین مراکز خرید ، تمرکزشان از افزایش پاخور مجتمع به سمت خریداران صحیح ، تغییر یافته است . این خریداران خریداران وفاداری هستند که میزان خرید بالایی دارند . بدین منظور ابتدا می بایست فهمید که این مشتریان چه کسانی هستند ، چه برندهایی را دوست دارند ، چه کالاهایی در اطلاعت بیشتر دربارهوفادار سازی مشتریان[…]

ارزش های خرید

هالبورک و هارشمان (۱۹۸۲) بر روی آنالیز رفتار، نگرش ها و ارزشهای خرید تحقیق کردند. آنها بر روی نیاز برای توضیح خرید غیر منطقی بجای خرید منطقی تاکید ویژه ای داشتند، زیرا فانتزی ها، احساسات و سرگرمی مرتبط با تجربه خرید بسیار مهم است.تعریف (babin 1994) از ارزش های خرید نیز بر اساس خط فکری اطلاعت بیشتر دربارهارزش های خرید[…]

انواع مراکز خرید

بر اساس تقسیم بندی انجمن بین المللی مراکز خرید، سه نوع کلی مرکز خرید وجود دارد که در ادامه هر کدام مخترا توضیح داده خواهد شد: ۱⃣ – shopping mall این نوع مراکز سرپوشیده هستند و دارای تهویه مطبوع و روشنایی کنترل شده هستند. :heavy_check_mark: الف- Regional center نسبت قابل توجهی از محصولاتی که در اطلاعت بیشتر دربارهانواع مراکز خرید[…]

آینده مال های تجاری

از بين رفتن مشاغل محلي بزرگ‌ترين اتفاقي است كه كارشناسان آن را آخرالزمان خرده‌فروشي مي‌نامند. از سال ۲۰۰۲، فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي ۲۵ درصد از مشاغل خود، معادل ۴۴۸ هزار شغل، را از دست داده‌اند و در عين حال، تعداد تعطيلي فروشگاه‌ها در امسال، از بدترين آمار تعطيلي فروشگاه‌ها در زمان ركود بزرگ در سال ۱۹۲۹ نيز اطلاعت بیشتر دربارهآینده مال های تجاری[…]