مدیریت بهره برداری هوشمند پاژ، وابسته به هلدینگ پاژ، شرکتی فعال در زمینه بهره برداری از مراکز چندمنظوره تجاری، تفریحی و مجتمعهای مسکونی، است. SIMPO بخشی از بسته راهکارهای جامع مدیریت مجتمع هاست این ابزار با یکپارچه سازی امکانات دو حوزه فنی و مالی، تلفیقی از سرویس های مورد نیاز در یک مجموعه را ارائه می دهد.
- داشبورد مدیریتی در چهار سطح مدیر اصلی، مدیر فنی،تکنیسین و بهره برداران
- محاسبه و پرداخت هزینه های شارژ و قبوض مصرفی
- مدیریت آنلاین درخواست های تعمیر و نگهداری،
- خودکار سازی اطلاع رسانی سرویس های دوره ای
- مدیریت منابع و کنترل هزینه ها و بودجه بندی
- پایگاه مستندات، نقشه ها و دستورالعمل ها
- مدیریت ارتباطات و اداری
- رای گیری آنلاین
داشبوردهای اختصاصی اپلیکیشن مدیریت بهره برداری
مدیریت (بهره برداری)
- پیکربندی کلی و پیاده سازی استانداردها و دستورالعمل ها
- نظارت بر عملکرد مدیران و کاربران
مدیرفنی
- بررسی درخواستهای فنی
- ارجاع به کارشناس مربوطه
- تهیه گزارشات جهت مدیران
- برآورد هزینه های تعویض یا تعمیر خرابی ها
- تهیه قطعات و لوازم
کارشناس فنی
- انجام درخواست تعمیرات
- انجام بازرسی دوره ای
- تکمیل چک لیست نگهداری
- گزارش عملکرد فعالیت ها
مشترک
- شارژ را پرداخت می کند.
- درخواست های تعمیرات را ثبت می کند.
- قبض های مختلف را پرداخت می کند
سیمپو به راحتی خود را با سازمان یا صنعت شما وفق می دهد
فرایند تامین و نگهداری در سازمان های بزرگ و کوچک کار دشواری است. تعداد زیادی فرایند و دستگاه و تجهیزات که باید به نحو درستی اداره شوند. سیمپو راهکاری برای تسهیل فرایندها و بالابردن دقت عملیات در حوزه تجهیزات و خدمات سازمانی است.
خرابی ماشین آلات و تجهیزات باعث افزایش هزینه هدر رفت منابع و بیکاری کارگران می شود.با سیمپو، پاسخی برای پرسشهای خود بیابید
وقتی از ابزار مدیریت تامین و نگهداری ما استفاده می کنید، به دستور کارهای تعریف شده برای دستیابی به بالاترین ضریب اطمینان صحت عملکرد دست خواهید یافت. با برنامه ریزی درست و دقیق برای هر نوع تجهیزات و ماشین آلاتی می توانید با خیال آسوده تر مدیریت کنید.
خدمات تامین و نگهداری تجهیزات در خرده فروشی ها ، در نقاط مختلف یک شغل پیچیده و پردردسر محسوب می شود. برای رسیدگی به امور هر واحد در هر زمان ، این ابزار پاسخی مناسب به شمار می رود.
این روزها، شرکت های ارائه کننده خدمات تامین و نگهداری بر روی کاهش زمان پاسخگویی به درخواستها از سوی مشتریان و راهای مدیریت هزینه های نگهداری و کنترل تیم های کاری تمرکز می کنند. این ابزار پاسخی مناسب برای همه خواسته های شرکت های تامین و نگهداری بعلاوه مزایای بی شمار دیگر است.
اگر شما مسوول فنی یا مدیر اجرایی یک مرکز درمانی یا کلینیک باشید، صحت عملکرد یک دستگاه یا وسیله در زمان های بحرانی ، اصلی ترین دغدغه شماست. اینگونه تجهیزات اغلب در ردیف دستگاه های پرمخاطره برای رسیدگی قرار می گیرند و به همین دلیل انجام بازرسی و سرکشی های منظم دوره ای ، کمک شایانی به ثبت اطلاعات صحت عملکرد دستگاه می کند.
داشبورد مدیریت
نسخه مراکز تجاری
- گزارش ساز نا محدود
- سالیانه ۱۵۰۰ پیامک