۱۳۹۸-۰۱-۰۲

درباره simpo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مدیریت بهره برداری هوشمند پاژ، وابسته به هلدینگ پاژ،  شرکتی فعال در زمینه بهره برداری از مراکز چندمنظوره تجاری، تفریحی و مجتمع­های مسکونی، است. SIMPO بخشی از بسته راهکارهای جامع مدیریت مجتمع هاست  این ابزار با یکپارچه سازی امکانات دو حوزه فنی و مالی، تلفیقی از سرویس های مورد نیاز  در یک مجموعه را ارائه می دهد.

    1. داشبورد مدیریتی در چهار سطح مدیر اصلی، مدیر فنی،تکنیسین و بهره برداران
    2. محاسبه و پرداخت هزینه های شارژ و قبوض مصرفی
    3. مدیریت آنلاین درخواست های تعمیر و نگهداری،
    4. خودکار سازی اطلاع رسانی سرویس های دوره ای
    5. مدیریت منابع و کنترل هزینه ها و بودجه بندی
    6. پایگاه مستندات، نقشه ها و دستورالعمل ها
    7.  مدیریت ارتباطات و اداری
    8.  رای گیری آنلاین
داشبوردهای اختصاصی اپلیکیشن مدیریت بهره برداری

مدیریت (بهره برداری)

  • پیکربندی کلی و پیاده سازی استانداردها و دستورالعمل ها
  • نظارت بر عملکرد مدیران و کاربران

مدیرفنی

  • بررسی درخواستهای فنی
  • ارجاع به کارشناس مربوطه
  • تهیه گزارشات جهت مدیران
  • برآورد هزینه های تعویض یا تعمیر خرابی ها
  • تهیه قطعات و لوازم

کارشناس فنی

  • انجام درخواست تعمیرات
  • انجام بازرسی دوره ای
  • تکمیل چک لیست نگهداری 
  • گزارش عملکرد فعالیت ها

مشترک

  • شارژ را پرداخت می کند.
  • درخواست های تعمیرات را ثبت می کند.
  • قبض های مختلف را پرداخت می کند

سیمپو به راحتی خود را با سازمان یا صنعت شما وفق می دهد

فرایند تامین و نگهداری در سازمان های بزرگ و کوچک کار دشواری است. تعداد زیادی فرایند و دستگاه و تجهیزات که باید به نحو درستی اداره شوند. سیمپو راهکاری برای تسهیل فرایندها و بالابردن دقت عملیات در حوزه تجهیزات و خدمات سازمانی است.

خرابی ماشین آلات و تجهیزات باعث افزایش هزینه هدر رفت منابع و بیکاری کارگران می شود.با سیمپو، پاسخی برای پرسشهای خود بیابید

وقتی از ابزار مدیریت تامین و نگهداری ما استفاده می کنید، به دستور کارهای تعریف شده برای دستیابی به بالاترین ضریب اطمینان صحت عملکرد دست خواهید یافت. با برنامه ریزی درست و دقیق برای هر نوع تجهیزات و ماشین آلاتی می توانید با خیال آسوده تر مدیریت کنید.

خدمات تامین و نگهداری تجهیزات در خرده فروشی ها ، در نقاط مختلف یک شغل پیچیده و پردردسر محسوب می شود. برای رسیدگی به امور هر واحد در هر زمان ، این ابزار پاسخی مناسب به شمار می رود.

این روزها، شرکت های ارائه کننده خدمات تامین و نگهداری بر روی کاهش زمان پاسخگویی به درخواستها از سوی مشتریان و راهای مدیریت هزینه های نگهداری و کنترل تیم های کاری تمرکز می کنند. این ابزار پاسخی مناسب برای همه خواسته های شرکت های تامین و نگهداری بعلاوه مزایای بی شمار دیگر است.

اگر شما مسوول فنی یا مدیر اجرایی یک مرکز درمانی یا کلینیک باشید، صحت عملکرد یک دستگاه یا وسیله در زمان های بحرانی ، اصلی ترین دغدغه شماست. اینگونه تجهیزات اغلب در ردیف دستگاه های پرمخاطره برای رسیدگی قرار می گیرند و به همین دلیل انجام بازرسی و سرکشی های منظم دوره ای ، کمک شایانی به ثبت اطلاعات صحت عملکرد دستگاه می کند.

فرایند ساز خدمات فنی نسخه بیمارستانها
برنامه نویسی ۹۲%
داشبورد اختصاصی مدیریت نسخه تجاری
در حال تکمیل ۸۷%
نسخه پایه مسکونی و تجاری
تکمیل شده ۱۰۰%
نسخه ویژه صنایع تولیدی
در حال تکمیل ۷۹%
نسخه ویژه مراکز اقامتی و هتل ها
تکمیل شده ۱۰۰%

داشبورد مدیریت

نسخه مراکز تجاری

۱۰۰٫۰۰۰تومانماهیانه
  • گزارش ساز نا محدود
  • سالیانه ۱۵۰۰ پیامک

نسخه پایه

ویژه مجتمع های مسکونی و تجاری

رایگان
  • امکانات پایه